Greetings from France / Bonjour de France. - Page 2 - NewBeetle.org Forums
NewBeetle.org Forums
Go Back   NewBeetle.org Home > NewBeetle.org Forums > International Forums > Un forum francais pour la New Beetle

Un forum francais pour la New Beetle A forum for our growing number of French-speaking visitors.

NewBeetle.org is the premier Volkswagen Beetle Forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.
Reply

LinkBack Thread Tools Display Modes
  #21 (permalink)  
Old 06-18-2009, 05:45 PM
Libanass's Avatar
Member

Beirut, Lebanon
Car: Former 2005 VW NBC reflex silver tdi owned in Belgium

je peu te les traduire
Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

#22 (permalink)  
Old 06-20-2009, 07:56 PM
bidou's Avatar
Member

Car: new beetle, TDI 100 ch

I just count the tutorials that I made on newbeeloo, its actually 45.

taking as more useful, it is on this farais less.

already done a tutorial for me it takes time, say 2 hours.

between the time to write texts and re-working images, time passes quickly, very quickly.

but the concern is not the concern is that I have more original photos, it took up too much space in my laptop, and when my hard drive has dropped, I lost all.

and then he thought that should make the tutorials is good, but then there is the apreta sale, answer questions.

for my by I would prefer that they remain free access (for proof look at the quality of reading nonbre had tuto on climatronic on newbeeloo), but hey I am not the webmaster forums.

je viens de compter les tutos que j'ai fait sur newbeeloo, sa en fait 45.

en prenant que les plus utiles, c'est sur que cela farais moins.

déja pour faire un tuto il faut du temps, disons 2 bonnes heures.

entre le temps d'écrire les textes et celui re travailler les photos (pour chaque forum), le temps passe vite, trés vite.

mais le soucie est pas la, le soucie est que j'ai plus les photos original, cela prenais trop de place dans mon portable, et quand mon disque dure a laché, j'ai tous perdue.

et puis il faut pensé que faire les tutos c'est bien, mais aprés il y a le service aprét vente, répondre aux questions.

pour ma par je préférerai qu'il reste en accé libre ( pour preuve regarde le nonbre de lecture qua eu le tuto sur la climatronic sur newbeeloo ), mais bon je ne suis pas le webmaster des forums.
Reply With Quote
  #23 (permalink)  
Old 07-15-2009, 01:22 AM
french bug's Avatar
Horse Power? Zebra Power!

DIESEL is like sarkozy: they should go burn in HELL ;), European Union
Car: 2005 Sport Edition² optimised V5 :)

aaa ca... les chers "webmasters" des forums francais de new beetle..... on les connait bien hein!

et David, ce n'est pas par hasard que ton tuto de climatronic n'est pas en acces libre...il interesse tellement de gens... que ca les oblige a s'inscrire pour en voir davantage.... c'est de l'inscription forcee! mais je ne t'apprendrai rien.. tu t'en doute deja

bon esprit de la part du man n'est-ce pas? c'est vraiment mesquin mais bon ..

en tout cas ici on peut quand meme discuter plus librement, sans se faire prendre a parti gratuitement, et sans tomber dans des dialogues "pipi caca" .

bon sinon si t'as le temps poste 2 ou 3 photos recentes de tes nouvelles modifs, je pense que ca fera plaisir a quelques uns ici.

bises
"In 2000 the head was updated with twin cams, and was equipped with 20 variable timed valves. Derived from the VR6, the engine has much in common with Volkswagen's earlier straight 5 developed in the 1980s for the Passat and Audi Quattro."
(this explaining why the 1.8T is off to bed when the 20v V5 is only starting to enjoy the party! )
Reply With Quote
  #24 (permalink)  
Old 01-16-2011, 05:50 PM
New Member

Car: 2010 NB coupe 5M

i thought when translated to french, the new beetle would become la nouvelle beetle but it's still la 'new beetle'
Reply With Quote
  #25 (permalink)  
Old 01-16-2011, 06:05 PM
MyOtherRidesAVette's Avatar
Member Sponsor

Car: '05 Vert "Dark Flint Limited Edition"
Question Wtf!

En fouillant autour d'aujourd'hui, sommes-nous?
'01 Corvette Convertible, Magnetic Red, Light Oak Top, Light Oak Leather Interior
'96 Suburban LT 2500, 454BB, Summit White, Neutral Leather Interior
'95 Camaro Z28 Convertible, Polo Green, Black Top, Tan Leather Interior
Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules