I just count the tutorials that I made on newbeeloo, its actually 45.
taking as more useful, it is on this farais less.
already done a tutorial for me it takes time, say 2 hours.
between the time to write texts and re-working images, time passes quickly, very quickly.
but the concern is not the concern is that I have more original photos, it took up too much space in my laptop, and when my hard drive has dropped, I lost all.
and then he thought that should make the tutorials is good, but then there is the apreta sale, answer questions.
for my by I would prefer that they remain free access (for proof look at the quality of reading nonbre had tuto on climatronic on newbeeloo), but hey I am not the webmaster forums.
je viens de compter les tutos que j'ai fait sur newbeeloo, sa en fait 45.
en prenant que les plus utiles, c'est sur que cela farais moins.
déja pour faire un tuto il faut du temps, disons 2 bonnes heures.
entre le temps d'écrire les textes et celui re travailler les photos (pour chaque forum), le temps passe vite, trés vite.
mais le soucie est pas la, le soucie est que j'ai plus les photos original, cela prenais trop de place dans mon portable, et quand mon disque dure a laché, j'ai tous perdue.
et puis il faut pensé que faire les tutos c'est bien, mais aprés il y a le service aprét vente, répondre aux questions.
pour ma par je
préférerai qu'il reste en accé libre ( pour preuve regarde le nonbre de lecture qua eu le tuto sur la climatronic sur newbeeloo ), mais bon je ne suis pas le webmaster des forums.